OpenChange ve FreeBSD 8.2 32-bits

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Feb 28 15:36:17 CET 2012

Petr Macek wrote:
> Dne 28.2.2012 14:24, Miroslav Lachman napsal(a):
[...]
> rano me ten odkaz zaujal a zkousel jsem si s tim hrat. Je to dost
> citlive na verzi
> samby (ta portova je moc stara). Openchange ma v adresari script nastroj
> installsamba4.sh. Tam je moznost spravnou sambu stanout z gitu nebo
> zdroje odjinud. Ale ani tato verze (spravna pro openchange) se mi nedari
> zkompilovat. Zatim jsem se dopracoval ke spouste ruznych chyb, proc ta
> kompilace nedobehne, jinak nic.
>
> Je to skoda, ten projekt vypada zajimave a dle toho co ctu, tak starsi
> verze bylo mozna na BSD rozbehat.

Mozna je to moje spatne chapani veci, ale prijde mi, ze tyhle "zajimave"
projekty, jako je OpenChange, nebo Zibra jsou ukazkou toho, jak nema
vypadat dobre programovana aplikace. Jak OpenChange, tak Zibra vyzaduji
az prilis specifickych nastaveni / verzi SW, takze portovatelnost na
jine systemy, nez je to, na cem to vyviji, je temer nemozne.
Kdyz uz nekdo preportuje jednu verzi na FreeBSD, s dalsi verzi to
prestane fungovat a cela prace portace muze zacit temer nanovo.

Prijde mi to dost nestastne a pak je mozna jednodussi a spolehlivejsi
koupit Exchange od M$.
(nastesti ja v tehle oblasti nedelam a nemam potrebu to resit / kupovat)

Mirek