OpenChange ve FreeBSD 8.2 32-bits

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Feb 28 14:24:05 CET 2012

Vilem Kebrt wrote:
> Ahoj,
>
> evidentne vubec nemas nainstalovanej tenhle balik,jinak by to melo asi jet.

A to bude nejspis tim, ze v ports zadny samba-util balik neni a ten
install/configure script je napsanej pro nejaky tucnaky, kde se ty
baliky takhle jmenujou.
Tady asi nezbyva nic jineho, nez to vsechno instalovat ze zdrojaku... a
jak jsem tak rychle kouknul po netu, tak je vsude plno dotazu, ale nikde
konkretni postup / reseni, jak to zprovoznit prave na FreeBSD.

Hodne stesti.

Mirek