Dva routery

wire wiro.wire at gmail.com
Wed Feb 22 09:58:23 CET 2012

 V portoch je aj keepalived ktory sa da v jednoduchej konfiguracii prave
na toto pouzit.
Pouziva uz zmienene VRRP, nastavia sa len vsetky spojovacky ktore ten
router pouziva ako virtualne IP a mozu plavat medzi routrami podla toho
ktory vypadne.
Umoznuje pridat vlastne scripty jak na kontrolu tak aj na akcie ak to
vypadne.

Pouzivali sme to pred par rokmi na rovnaky ucel.