Dva routery

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Feb 22 08:43:37 CET 2012

> No a to je samozrejme dalsi moznost - ze si podobnou funkcionalitu
> implementujes sam. Ono to zas tak slozite neni.

Nejak mi chybi prvni mail z teto diskuze, takze neznam presne zadani,
ale jeste se zkus podivat na demona ifstated. Je v portech, taky si
hraje s carpem (tedy muze). Clovek si tam muze definovat stavy, testy
(pingy nebo zmeny stavu interfacu (up/down)) a umozni mu to na zaklade
stavu spoustet dalsi veci. Prijde mi to lepsi nez si psat vlastni skripty.

--
Petr Macek