Dva routery

Filip Huška filip.huska at coolhousing.net
Wed Feb 22 10:36:55 CET 2012

To je detinske ;-)

Mam multi vendor sit ... a VRRPv2 minimalne pouzit ... pak je to cajk

Je to na prd ... a fakt spatny napad. V pripade problemu, vysokych toku, generovanych
utoku - router bude routovat, ale nebude odpovidat na ping atd ... pak si do vlastni
site rozdistribujes flap mac adres, protoze budou oba routery tvrdosijne tvrdit, ze ten
druhy nefunguje a pak zazijes peklo ... nic nepojede, packet loss az 100% a vse up.
QOS to nezachrani ... a rozhodne budes chtit mit na samotne routery dobre nastaveny
firewall/policy.
Doporucuju mit v routerech vlastni propoj mezi nima na vlane/ip/kabelu, jez neni verejna ...
Dale pouzit zminovane VRRPv2 minimalne .. a uzavrit SSH {naposledy mi uvaril
hacknuty klient router generovanim velkeho poctu SSH spojeni z vnitrni site na router,
router pak jen generoval klice}

Timeout lze nastavit.

Presne !!!

S timhle neni co nez souhlasit. BGP s default routou na oba routery to resi
naprosto .. a nemusis se bat tabuli a traffic muzes i rozlozit mezi oba routery.
Stejne ti povedou 2 kabely do kazdeho routeru minimalne.