dotaz ohledne bsd9

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Sun Feb 19 20:37:36 CET 2012

zdar
instaluju bsd9  a mam par dotazu. Naposledy jsem instalil bsd 6,2 a
vsechny aplikace jsem vzdy kompiloval. Ted jsem se rozhod, ze pujdu s
dobou a zkousim to instalovat z portu. Ma to nejake vyhody, krome
rychlosti? Dan nekolikrat drive zduraznoval, ze nedela dobrotu michat
kompilaty a porty.

Jak si aplikaci nastavim podle sveho? pri kompilaci vyskoci boxik s
volbama, u portu nic (apache22).

Pri instalaci jsem mel problem s rozdelenim disku na particie. Rucne
jsem nebyl schopnej vybrat jinej format nez UFS (nesel swap), musel jsem
to nechat na guide a pak rootovskou particii zrusit a misto ni udelat 2
mensi.

u MC jiz nejakou dobu (asi od verze 7) v menu neni "links like motion",
kterej mi vyhovoval. Necha se to nekde zapnout?

NTP deamon je jiz primo v instalaci. upravil jsem config, doplnil do nej
servery, ale zda se ze se nespoji
mail# sockstat -4 -p 123
USER     COMMAND    PID   FD PROTO  LOCAL ADDRESS         FOREIGN ADDRESS
root     ntpd       1053  20 udp4   *:123                 *:*
root     ntpd       1053  22 udp4   192.168.0.5:123       *:*
root     ntpd       1053  26 udp4   127.0.0.1:123         *:*

Drive jsem pouzival openntpd a bez problemu. Necha se nejak nastavit, po
jake dobe se ma synchronizovat? nejak jsem to nenasel.

Zatim vse, ale casem budu mit zase nejake dotazy

Jarda