Perl skript spustany z Cron

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Feb 7 09:23:11 CET 2012

Ivan Dolnák wrote:
> Ahoj,
>
> chcel by som vas poprosit o nakopnutie spravnym smerom. Napisal som
> kratky skript v Perle, ktory zo sysctl v minutovych intervaloch taha
> otacky ventilatorov a hodnoty uklada do RRD databazy. Predpokladam, ze
> v skripte chyba nie je. Problem mam vsak s periodickym spustanim
> skriptu. Ak ho spustam manualne, vsetko funguje ako ma. Akonahle vsak
> necham tuto ulohu na cron, RRD databaza sa neaktualizuje. Kde prosim
> vas robim chybu?
>

> #!/usr/local/bin/perl
>
> use warnings;
> [...]

A v tom logu cron.log nejsou zadne uzitecne informace? Zadne chybove
hlaseni?

Pripadne neposle se uzivateli, pod jehoz crontabem se script spousti,
nejaky e-mail s chybovou hlaskou? (e-maily jsou dostupne napr. ve
/var/mail/)

Obvyklou chybou byva, ze v cronu neni v PATH nastavene /usr/local/bin,
takze vetsinu podobnych problemu resit pridani do crontabu
PATH=/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin

Mirek