dotaz ohledne bsd9

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Feb 19 20:59:03 CET 2012

On 02/19/12 20:37, Jarda:
> instaluju bsd9 a mam par dotazu. Naposledy jsem instalil bsd 6,2 a
> vsechny aplikace jsem vzdy kompiloval. Ted jsem se rozhod, ze pujdu s
> dobou a zkousim to instalovat z portu.

Porty se ale take kompiluji. Urcite si nepletes pojmy a nemluvis treba o
packages ?

> Jak si aplikaci nastavim podle sveho? pri kompilaci vyskoci boxik s
> volbama, u portu nic (apache22).

A kterym z mnoha moznych zpusobu se tu aplikaci pokousis z portu
zkompilovat ?

> NTP deamon je jiz primo v instalaci. upravil jsem config, doplnil do nej
> servery, ale zda se ze se nespoji

NTP je UDP protokol - ten se principialne spojit nemuze, bez ohledu na
to jakeho konkretniho daemona na to pouzivas. Zkus rict jakej mas
konkretni problem.

> Drive jsem pouzival openntpd a bez problemu. Necha se nejak nastavit, po
> jake dobe se ma synchronizovat?

V urcitem rozsahu ano, al ejinak j elepsi ten interval nechat na nem -
dela to tak casto jak to je potreba. Vic viz man ntp.conf