RE: problém s mysql

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Nov 15 13:45:07 CET 2011

>  je zajimavi, ze se to stava jen manzelce, me nikdy a detem taky ne
>
> Jak psal Dan, zkusit vymenit manzelku, taky uz jsem to doma naznacil-
> ze
> vymenim jednu ctyricitku za 2 dvacitky, ale nesetkalo se to s
> pochopenim

Ahoj,
co se tyce squirrelmailu, tak nepises, jak to mas aktualni, kolik useru, kolik posty... Uz ho dlouho taky nepouzivam, ale kdyz jsem ho kdysi mel, tak nevim, ze bych mel u nej mysql. Takze otazka zni, co do te databaze ukladas, pokud nic, tak bych mozna hledal jinde. MySQL u me sveho casu bylo haklive na pamet, na vyladeni jednotlivych promennych vuci pameti, atd. Nicmene z toho, cos poslal tezko hadat a opravdu jen hadat.

Jinak squirrel jako takovy mi padal v pripadech:

1. velkeho poctu souboru - mailu
2. v pripade mailu z ruska a jejich podivneho kodovani (to se mimochodem sveho casu ani nestahly maily pres courier-imap)
3. pak jeste pri necem, na co si uz nevzpominam

Vetsinou pomohlu uprgrade z portu a zase nejakou dobu vsechno slo, nez se objevil jiny bug.

Rad bych ti pomohl vic, ale uz se tomuto nejakou dobu nevenuji, ted jsem pro par useru rozjel Postfix, courier-imap, postfixadmin, horde k plne spokojenosti. Pro tech par uzivatelu to staci a vic uz resit nemusim. Pokud je Tvuj server podobneho typu, mohu vrele doporucit, pro hosting si nejsem jisty, jak s tou konfiguraci v mysql pri vetsi zatezi bude stihat.

Radek