problém s mysql

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Tue Nov 15 13:27:30 CET 2011

> Veverkou je myslen SquirrelMail, nebo neco jineho?

jj, presne tak

> Podle logu /var/db/mysq/jmeno_kompu.err to skutecne vypada (jak uz psal
> Dan), ze bezi.
>
> Neni to treba tak, ze ti zustala bezet a ty se ji pokousis spustit
> znovu, coz samozrejme selze?

priznam se, ze jsem zkousel DB stopnout a napsala mi "not running", PID je
přítomen, nicméně s DB nelze pracovat

az to zase zbuchne, zkusim se podivat pres ps , ale pokud bude bezet, co s
tim mam zkusit, abych ji probudil?

> A koneckoncu je zajimave i to, ze kdyz pouzijes "veverku", spadne ti
> databaze. Muze to byt treba tim, ze veverka sezere moc pameti a uz ji
> pak neni dost pro MySQL... ale to jen tak vestim z mlhy, protoze pro to
> chybi dostatek detailnich informaci z tve strany.

 je zajimavi, ze se to stava jen manzelce, me nikdy a detem taky ne

Jak psal Dan, zkusit vymenit manzelku, taky uz jsem to doma naznacil- ze
vymenim jednu ctyricitku za 2 dvacitky, ale nesetkalo se to s pochopenim
:-)

jarda