problém s mysql

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Nov 15 14:25:56 CET 2011

Ahoj,
veverka v primarni konfiguraci mysql vubec nepouziva, je to hloupy
rozhrani k imapu. do mysql to leze pouze v pripade ze se aktivuji
nektere dodatecne funkce, jako je adresar pres mysql apod.
Pouzival jsem ji pomerne dlouho, mela by mit krome toho i vlastni log,
ja bych hledal problem v kombinaci apache/mysql a to ten ze
pravdepodobne jsou nekde nastaveny persistent spojeni a neustale se
generuji nove.
To ze to spadne manzelce muze byt objemem posty, pokud dochazi k
autorizaci imapu skrze mysql, pripadne k jeho indexaci, ale to uz
vyslovene varim z vody.
Dalsi moznost jsou nabourane databasove soubory, atd. atp.
Bez vice informaci tezko rict.
Vilem