Boot po siti

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Mon Sep 19 10:44:31 CEST 2011

Ahoj,
Trik, o kterem jsem nevedel a muze se nekomu hodit:

file -s /dev/ad0	vypise parametry device a PTT

Jinak resim dve otazky.
1) Pouziva se PTT/GPT automaticky dle velikosti disku, nebo se musi rucne zvolit? Zatim jsem o tom nenasel informace, pocitam spise s tou horsi variantou.

2) Nemate nekdo informaci o novem instalacnim program pro freebsd 9 a pripadne o jeho scriptovani? Nerad bych se dostal do situace, kdy neco prance udelam a ve vysledku to bude fungovat jen pro aktualni a historicke verze ;o)

Honza