Nastavenie Sendmail

wire wiro.wire at gmail.com
Fri Aug 26 17:06:54 CEST 2011

On 08/24/2011 07:46 PM, Juraj Polák wrote:
> Zdravim,
>
> mam niekolko domen na webhostingoch. Momentalne som sa dostal k serveru s
> verejnou IP, kam by som chcel
> okrem webovych stranok presunut aj mailove servery.
> Najde sa niekto kto by mi s tym pomohol / poradil ako na to ?

V subjecte je sice sendmail ale ja osobne by som skor siel cestou
postfix+mysql+postfixadmin.

Potom si tam mozes uzivatelov, domeny a aliasy naklikavat cez web jak uz
budes chciet.

Nasledne potom uz si len zvolit nejaky imap/pop3 server napriklad
courier alebo dovecot, oba sa dokazu pripojit na mysql.

SASL a mysql taktiez funguje bezproblemovo.

p.s. vsetko vyzsie spomenute je v portoch a velmi obsirne rozpisane na
internete ako to spolu nastavit.

--
Robert