Nastavenie Sendmail

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Wed Aug 24 21:27:18 CEST 2011

> Slo by to ale take udelat treba s postfixem. A misto imap-uw by tam mohl
> byt treba cyrus.Treba se tu najde nekdo, kdo dokaze v podbne malem poctu
> kruku posat konfiguraci tehle dvou komponent (kdyz se casto tvrdi, ze
> konfigrace postfixu je jednodussi, nez sendmailu ;-) )

Pro cyrus se sendmailem napriklad takto:

a) v /etc/mail/freebsd.mc predefinovat mailer na cyrus:
define(`confLOCAL_MAILER', `cyrusv2')
MAILER(`cyrusv2')

b) vygenerovat novy /etc/mail/sendmail.cf pomoci m4 z /usr/share/sendmail/cf
napr. takto:
m4 -D_CF_DIR_=${CFDIR}/ ${CFDIR}/m4/cf.m4 freebsd.mc > sendmail.cf

c) vytvorit s cyradm potrebne uzivatelske ucty, obdoba Danova bodu e)

d) vytvorit databazi hesel uzivatelu spouzitim saslpasswd2

Pepa.

PS: snad jsem na nic zasadniho nezapomel....  :-)