Ceske kodovani podruhe

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 2 12:29:49 CEST 2011

On 06/02/11 11:36, Zbyněk Burget:
> Bohuzel se jedna o uzivatele, u kterych jsem rad, ze vubec zvladnou neco
> na FTP nahrat.

> Tak snad se nekdy v budoucnu nejake reseni objevi.

a) Samba (i kdyz ani tam to s diakritikou v nazvech neni uplne automagicke)

b) WWW uloziste

Tim [b] chci rict, ze ulozeni souboru probehne tim, ze ho odesles
jednoduchym WWW formularem - a zobrazeni souboru ulozenych v adresari
vcetne moznosti jejich stazeni uz ti Apache zaridi sam. Takze vsechno co
musis vyrobit je ten jeden formular pro upload.

Jestli jim to v ramci dobrych vztahu udelas zadarmo nebo si to nechas
zaplatit uz je zase uplne jina pisnicka ...