Ceske kodovani podruhe

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Thu Jun 2 11:36:59 CEST 2011

Tak vam obema teda pekne dekuju ;-)
Rekli jste mi to, co jsem slyset nechtel, ac jsem se toho obaval...

Bohuzel se jedna o uzivatele, u kterych jsem rad, ze vubec zvladnou neco
na FTP nahrat. Donedavna se mi pokouseli posilat soubory velikosti
radove desitek MB e-mailem a nemohli pochopit, ze to proste neprojde,
kdyz mezi sebou na seznamu si to bezne posilaji... Chtit po nich jeste
to, aby nepouzivali diakritiku v nazvech souboru a adresaru - to uz
bychom asi nerozdejchali ani ja, ani oni. Tak snad se nekdy v budoucnu
nejake reseni objevi.

Kazdopadne diky za reakci

Zbynek

--