FLOWTABLE a quagga

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Wed May 11 10:01:25 CEST 2011

On 11.5.2011 6:37, Radek Krejča wrote:
> Ahoj,
>
> jelikoz mi tahle option v jadre zaridila zbytecnou dvoudenni zabavu, chtel jsem se zeptat, o co jsem jejim vyhozenim z jadra prisel - nejak polopaticky prosim :-). Jinak doufam, ze tento prispevek nekomu usetri zbytecny cas.

> [...]

uz nie je; FLOWTABLE je uz vyhodene z GENERIC na 9.0 a 8-STABLE (viz
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/src/sys/amd64/conf/GENERIC?r1=1.552#rev1.552).
Implementacia tejto feature nebola celkom doladena a autor, Kip Macy,
ktory sa tomu venoval ma momentalne vaznejsie problemy...

--
S pozdravom / Best regards
   Daniel Gerzo, FreeBSD committer