FLOWTABLE a quagga

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed May 11 06:37:24 CEST 2011

Ahoj,

jelikoz mi tahle option v jadre zaridila zbytecnou dvoudenni zabavu, chtel jsem se zeptat, o co jsem jejim vyhozenim z jadra prisel - nejak polopaticky prosim :-). Jinak doufam, ze tento prispevek nekomu usetri zbytecny cas.

Duvod, proc jsem ji z jadra vyhazoval je, ze jsem potreboval upgradovat stroj, na kterem bezi quagga ze 7.X na 8.X. Bohuzel s touto option quagga proste nebeha, zpusobuje to pad, resp. zamrznuti systemu. Smutne je, ze jsem k tomu dosel az ruznymi preinstalacemi, takze jsem stravil hodne casu nad tim, nez jsem nasel vinika, pricemz je tento bug znam presne rok. Oprava pritom zabere asi 8 sekund na vymazani option z konfiguraku jadra, takze moc nechapu, proc tam i po roce ta option stale je :-(

viz. http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=kern/146792

Ciste jen postesknuti - moje zkusenosti s radou 8.X jsou prahbidne, da se rici, ze drhne obcas i to, co uz bylo celkem pekne vyladeno. Jen doufam, ze to je jen prechodove obdobi pred necim, co bude stat opravdu za to, ze clovek tady tyto problemy nejak precka :-(

Radek