Problemy se stabilitou serveru

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Sun Mar 20 18:35:03 CET 2011

Abych to trochu objasnil, protoze mam pocit, ze se nam tu zacinaji michat
informace.

Mam dva servery:
1. Main-server: slouzi jako webserver, je to 4CPU + 12 GB ram, amd64,
8.2-R, a je tam zfs mirror on root na 2x 250 GB hdd.
2. File-server: slouzi jako ZFS raidz pole nad 3x 2TB hdd, ktere pripojuji
pres NFS na 1. Main-server. Je to 2CPU, 2GB ram, i386, 8.2-R.

Rebooti se mi pouze 1. Main-server. Pritom bych cekal, ze to bude 2.
File-server, ktery bude mit problemy...
HW problem treba se zdrojem zatim vylucuji, to by zrejme neprobehl cisty
reboot, ale crash.

Kde tedy co nastavit? Pokud jsem cetl pozorne, tak vm.kmem_size na i386 se
musi tuningovat opatrne.

Diky,
Gabriel