OT - monitoring apache

Radek Tománek rtomanek at epark.cz
Wed Mar 16 09:13:07 CET 2011

Díky za odpovědi.
Co se týče toho monitoringu, doufal jsem, že někdo zná něco jako onen
apache-top, ale živej. Díval jsem se do něj, ale jakože nejsem žádnej
programátor a python neznám, tak jsem akorát přišel na to, že mi to padá
při volání curses.cbrake(), ale víc nezjistím aniž bych zase sáhodlouze
nestudoval python a funkci toho scriptu. Vzhledem ke stáří projektu
nevím, jestli třeba nebyla nějaká změna v mod_status, kterej by v
aktuálnější verzi třeba posílal nějak jinak formátovaný data a
apache-top to nerozchodí, nebo třeba python 2.6 je v něčem jinej než 2.4
pro kterej to bylo psaný, nebo verze python-curses.... No asi to každej
zná.
Co se týče toho monitoringu procesů, ten ulimit by asi stačil, to mě
nenapadlo :o) Jen bych se chtěl zeptat jak to funguje. Když tam
(/etc/security/limits.conf) nastavím limit na CPU time pro uživatele www
třeba na 100, tak chápu, že to utne proces, kterej přesáhne délku života
100 minut . Ale když ten server běží dlouho tak tu limitní délku života
procesy nasbírají "korektně" a pak by mi systém zabil i "zdravého"
apache, ne?
Možná by bylo lépe detekovat déle trvající stav CLOSE_WAIT ve kterém ty
podprocesy zůstávají viset a podle toho ty procesy zabíjet...?

Díky

RaT