změna velikosti UFS partition

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 12 11:44:06 CET 2011

On 03/12/11 10:25, Vilem Kebrt:
> A to prosim byla puvodni implementace na 7.2 :)

Velmi nerad to rikam, ale, bohuzel, neplati "novejsi = lepsi".

Ze pamatuju doby, kdy projekt preferoval stability pred prekotnou
implementaci novinek uz jsem tu parkrat naznacoval.

Pravda, bylo v minulem stoleti, dneska je jina doba :-)

Dneska se na spousto stroju bojim dat jak 8.1, tak 8.2 nebo i 7.4,
protoze kdyz je v nich Intelka, tak se muzu rozloucit s rozumnym
sitovanim. IPv6 je, pokdu se do jadra nahraje ip_divert modul, stale
"rozbite" (nektere pakety dostanete s prehazenymi byte).

Zrovna predevsirem mi po sesti letech psali, ze uzaviraji muj PR, v
ramci ktereho jsme resili praci s "reject" a "blackhole" routovacimi
zaznamy. Musel jsem se usmat, protoze je pravda, ze pozadovanou zmenu
vlozili pred asi peti lety do HEAD a tudiz se to do sedmicky promitlo a
v ni skutecne fungovalo, ale v osmicce a soucasnem HEAD to pri
predelavani routovaciho jadra uz zase rozbili, takze v dobe, kdy mi po
sesti letech slavnostne oznamuji, ze chyba byla pred peti lety opravena
uz skoro rok plati, ze uz to zase nefunguje.

Ale nechci do toho moc stourat - venku je pekne a ja si nechci zkazit
den mrmlanim ;-)

A stejne je FreeBSD na radu pouziti stale to lepsi, co lze (obzvlaste za
danou cenu) sehnat ...