změna velikosti UFS partition

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sat Mar 12 10:25:29 CET 2011

Pravdu dis, ZFS porad jeste na bsd papa pamet a stabilita je cca na 89%,
tudiz oproti solarisu celkem nizko.
Zase na druhou stranu to umoznuje spoustu veci s filesystemem ON-LINE,
jako prekopavani velikosti poolu, vymeny disku, zmeny raidu apod.
A co se tyka indexace a "blbuvzdornosti" tak je to o 90% lepsi. (pisu
blbuvzdornosti zamerne, jedna se o me :) ).
Rozhodne je to filesystem budoucnosti, problem na freebsd je v
implementaci rootfs, tam to porad jeste neni hotovy, nicmene solaris
jede jako kuna a dokonce ma i daleko lepsi odezvy(i pri zapisu).
Kazdopadne da se to uz pouzit, videl jsem na tom rozbehnutej diskovej
server (vylozene uloziste) a stabilni to bylo. A to prosim byla puvodni
implementace na 7.2 :)
Az se povede vyresit implementaci rootfs, myslim ze to je vhodny
nastupce UFS.
Vilem