waitfornetwork

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Feb 23 20:20:33 CET 2011

Dan Lukes wrote:
> http://www.freebsd.cz/~dan/waitfornetwork-1.0.0.tbz
> je package waitfornetwork-1.0.0.tbz
>
> Po instalaci zajisti, ze pri pristich rebootech bude 'startup' po
> nakonfigurovani site pozastaven a pokracovat bude az pote, co bude sit
> realne k dispozici
>
> To resi situace kdy start naslednych daemonu zhavaruje, protoze jeste
> neni dostupne DNS ci jine sitove sluzby.

Nezkoumal jsem ten tvuj script, jen jsem si vzpomnel, ze nejsi prvni
(ani posledni), kdo tenhle problem resi a ze jsem to videl resit na
"oficialnich mistech", tak jsem zapatral a nasel:

http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=151063
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2010-April/056400.html

Vysledkem je http://jdc.parodius.com/freebsd/netwait

Pravdou je, ze jsem ocekaval, ze to bude pritomno v nekterem z
nadchazejicich releasu (7.4 a 8.2, ktere uz vysly), ale u FreeBSD se jde
na vsechno pomalu a "s namornickou rozvahou", takze ani Jeremy Chadwick
to zatim nedokazal protlacit skrz byrokraticke kolecko. Nicmene
predpokladam, ze jednoho dne se mu to podari (a chapu, ze ty o to uz
nemas silu usilovat ;])

Tak jen ze by se ti treba mohla zalibit i ta jeho verze, nebo nekomu
jinemu... ma to vic parametru, tak to treba umi i neco vic / neco jinak,
nez tvoje verze.

Mirek