waitfornetwork

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 23 19:37:35 CET 2011

http://www.freebsd.cz/~dan/waitfornetwork-1.0.0.tbz
je package waitfornetwork-1.0.0.tbz

Po instalaci zajisti, ze pri pristich rebootech bude 'startup' po
nakonfigurovani site pozastaven a pokracovat bude az pote, co bude sit
realne k dispozici

To resi situace kdy start naslednych daemonu zhavaruje, protoze jeste
neni dostupne DNS ci jine sitove sluzby.

"Pozastaveni" neni donekonecna, je tam konfigurovatelny timeout takze
boot dobehne i v pripade, ze by z nejakeho duvodu detekce selhala.

Vyrovna se i s pripadnou pritomnosti ipfw, jine firewally nedetekuje ani
neresi.

Script nevyzaduje zadnou specifickou konfiguraci, vyzaduje vsak aby byl
v rc.conf nastaven default_route

Cely package je ten jedinny script, ten je platformne nezavisly a tak
prestoze je vytvoren na 8.1-R/amd64, lze ho nainstalovat a pouzivat i na
8.1-R/i368.

Script je laden a zkousen na 8.1-R, je ale duvod predpokladat, ze by mel
jit beze zmeny instalovat a pouzit i na starsich verzich.

Treba se vam to bude hodit.

Pripadne pripominky uvitam, i kdyz nemohu slibit, ze na zaklade nich
provedu nejake zmeny.

Ano, jiste by bylo nejlepsi, kdyby takovy script byl uz v zakladni
instalaci, nebo alespon v beznem stromu portu, ja ale nemam cas a ambice
se to tam pokouset protlacit.

Script ma klasickou BSD licenci, takze pokud nekdo budete chtit byt
aktivni, ja proti tomu nic nemam. Na pozadani dokazu dodat i ten "port"
adresar, ze ktereho byl package vygenerovan.