rtld i386 versus amd64

kron24 kron24 at gmail.com
Tue Feb 22 21:30:36 CET 2011

Dne 22.2.2011 13:01, Dan Lukes napsal(a):

> Pouze zasahem do loaderu. Loader natahuje vzdy partition 'a'.

Ne, jde to zvladnout i konfiguracne. Tyhle radky v loader.conf
(v puvodnim systemu) mi zajistily reboot do noveho systemu
na byvalem swapu:

   currdev="disk0s1b"
   rootdev="disk0s1b"
   vfs.root.mountfrom="ufs:/dev/ad0s1b"

Mozna jde vypustit rootdev, nezkousel jsem, proste jsem si
vzal ksandy i opasek :-)

Vlastne uz se mi ten "zjednoduseny" prevod 32bit na 64bit
pres ssh povedl, kdyby nekdo mel zajem, dam dokupy poznamky
a sepisu to. Nepouzil jsem mfsBSD, ale "standarni" minimalni
system. Jinak to vicemene odpovidalo tomu memu nastrelu.

> Cekove se mi to ale az tak moc nelibi - to bude znamenat vypadek
> poskytovanych sluzeb po celou dobu upgrade.

Je to vypadek na par minut, kdy z "provizorniho" systemu
nainstalujes novy kernel a world a prekonfigurujes loader.
Takze souhlasim s Mirkem.

Nicmene tvoje puvodni hybridni varianta mi porad pripada
jako zajimava hricka a doufam, ze se mi k ni podari vratit.

Oli