rtld i386 versus amd64

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 22 22:21:57 CET 2011

On 02/22/11 21:30, kron24:

> Ne, jde to zvladnout i konfiguracne.

> currdev="disk0s1b"
> rootdev="disk0s1b"
> vfs.root.mountfrom="ufs:/dev/ad0s1b"

To jsem presne myslel, kdyz jsem rikal, ze i kdyby z remote upgrade nic
nebylo, dozvim se ledacos noveho. O tomhle jsem byl presvedceny, ze to
nejde ...

> Je to vypadek na par minut, kdy z "provizorniho" systemu
> nainstalujes novy kernel a world a prekonfigurujes loader.
> Takze souhlasim s Mirkem.

Kdyz ja mam nektere ty systemy za dost pomalou sitovou linkou - a takhle
je to o dost vic dat ...

Ale v pohode - i ja to zatim beru jako hracku. Az to budu potrebovat
nutne, tak to tim ci onim smerem nakonec nejak uchodim ;-)