devel/glib20 - glib-2.26.1 - amd64 - VYRIESENE

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Feb 14 21:09:32 CET 2011

Dňa 14.2.2011 19:35, Dan Lukes  wrote / napísal(a):
> A deje se tam neco podivneho, protoze to chybove hlaseni naznacuje, ze k
> chybe doslo pri vytvareni dynamicke knihovny ke ktere byly
> prilinkovavany objekty ze staticke knihovny.
>
> Obvyklejsi ale v takovem pripade je, ze se k takove proste prilinkovava
> dynamicka knihovna.

Chybal mi v /usr/lib/ symbolicky link z libpthread.so -> libthr.so

	Nechapem vsak, ako je to mozne. Nemam vedomost, ze by som ho (ani
omylom) zmazal. Vedie ma k tomu to, ze pri upgrade som si daval
setsakramentsky pozor, nehovoriac o tom, ze do struktury /usr/li* som
vobec nezasahoval. Zasahoval som len do /usr/local/li*.  Dalej to, ze po
upgrade systemu som nainstaloval vsetky aplikacie nanovo a instalacie
zbehli bez problemov. A dnes, ked som nasiel v nete zmienku o tom istom
probleme...

	Podstatne je, ze problem mam vyrieseny. Dan, vdaka za nakopnutie ;)

LuMaX