devel/glib20 - glib-2.26.1 - amd64 - VYRIESENE

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Mon Feb 14 21:23:50 CET 2011

Ahoj,
 >Chybal mi v /usr/lib/ symbolicky link z libpthread.so -> libthr.so
tak tohle jsem pozoroval pri update ze 7.x na 8.x, presne podle navodu a
dopadl jsem podobne, akorat ze tech linku chybelo vic.
Prave u platformy amd64, na i386 jsem to nepozoroval.
Hadam ze tam bude nekde minibrouk v update procesu ale nechtelo se mi ho
hledat, radeji jsem tech par symlinku doplnil rucne.
Kazdopadne propriste jsem sel uz normalni reinstalaci nahrubo (zaloha,
format , install) nez abych se s tim mazal, ve finale to vyslo rychleji :)
Vilem