devel/glib20 - glib-2.26.1 - amd64 - problem - DOPLNENIE

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Feb 14 20:15:00 CET 2011

	No, myslim, ze to bude suvisiet s upgrejdom OS z verzie 6.4 na 7.3-p4,
co som sa zmienoval pred par mesiacmi tu na fore. Je to jediny server na
platforme 'amd64' a s odstupom casu vidim, ze nie je vsetko s kostolnym
poriadkom. Je vsak pravdou, ze dolezite veci bezia bez problemov,
nastastie...

Dňa 14.2.2011 19:35, Dan Lukes  wrote / napísal(a):
> On 02/14/11 18:57, Lubomir Majersky:
>
> Coz muze byt podstatny udaj, protoze /usr/lib/libpthread.a nepatri
> zadnemu z portu - to je systemova knihovna.
>
> A deje se tam neco podivneho, protoze to chybove hlaseni naznacuje, ze k
> chybe doslo pri vytvareni dynamicke knihovny ke ktere byly
> prilinkovavany objekty ze staticke knihovny.
>
> Obvyklejsi ale v takovem pripade je, ze se k takove proste prilinkovava
> dynamicka knihovna.

Pred chvilou som nasiel v podstate ten isty problem tu:

	ale priznam sa, ze nie som moc znaly v nastavovani/v zmenach CFLAGS.
Samozrejme, prestudujem si uvedene vlakno, ale v tom nie som fakt doma,
a preto by som rad privital tak trochu ludovejsie nakopnutie.

Vdaka
LuMaX