devel/glib20 - glib-2.26.1 - amd64 - problem - DOPLNENIE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 14 19:35:19 CET 2011

On 02/14/11 18:57, Lubomir Majersky:
> /usr/bin/ld: /usr/lib/libpthread.a(thr_setschedparam.o): relocation
> R_X86_64_32 can not be used when making a shared object; recompile with
> -fPIC
> /usr/lib/libpthread.a: could not read symbols: Bad value
>
> Veriza OS: FreeBSD 7.3R-p4

Tak to ja mluvil o 8.1-R-p2

Coz muze byt podstatny udaj, protoze /usr/lib/libpthread.a nepatri
zadnemu z portu - to je systemova knihovna.

A deje se tam neco podivneho, protoze to chybove hlaseni naznacuje, ze k
chybe doslo pri vytvareni dynamicke knihovny ke ktere byly
prilinkovavany objekty ze staticke knihovny.

Obvyklejsi ale v takovem pripade je, ze se k takove proste prilinkovava
dynamicka knihovna.

Ne, ze by byl popsany postup nemozny - jen neobykly a tak mozna ne az ta
odladeny a muze tam byt nejaky problem, ktery sice tepreticky maji
vsichni, realne se to ale nikoho moc nedotklo, az tebe.
Z tveho textu jsem nevyrozumel co se to presne linkovalo, kdyz se toto
hlaseni objevilo.

> Ani ja (doteraz) nie. Chcel som totiz cez portupgrade updejtnut 'mc' z
> verzie 4.7.4_3 na 4.7.5 a to mi nezbehlo

To tam mam. Krome uz zminenych optionu "pro vsechny" ho mam prelozene se
WITHOUT_SLANG=yes coz ale an zavislosti na glib20 nic nemeni.

> Pokial sa s tym nepohnem, ozvem sa, samozrejme, sukromne, nie cez
> konferu ;)

Pro 7.x je ale bohuzel nemam ...