devel/glib20 - glib-2.26.1 - amd64 - problem - DOPLNENIE

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Feb 14 18:57:13 CET 2011

Este by som snad doplnil chybu o riadky:

/usr/bin/ld: /usr/lib/libpthread.a(thr_setschedparam.o): relocation
R_X86_64_32 can not be used when making a shared object; recompile with
-fPIC
/usr/lib/libpthread.a: could not read symbols: Bad value

Veriza OS: FreeBSD 7.3R-p4

Dňa 14.2.2011 18:13, Dan Lukes  wrote / napísal(a):
> On 02/14/11 17:40, Lubomir Majersky:

> Mam prelozeno
> glib-2.26.1_1
> gettext-0.18.1.1
> libiconv-1.13.1_1
> pcre-8.12
> perl-5.12.3
pouzivam perl-5.10.1_3
> pkg-config-0.25_1
> python27-2.7.1_1
pouzivam python26-2.6.6

> a nevybavuju si, ze bych pri tom narazil na nejake problemy - takze
> pokud vubec ano, zrejme nebyly vazne.
Ani ja (doteraz) nie. Chcel som totiz cez portupgrade updejtnut 'mc' z
verzie 4.7.4_3 na 4.7.5 a to mi nezbehlo, skoncilo to s chybou, ktora
(nepriamo) poukazovala na glib20. glib-2.26.1_1 som uz mal v systeme
nainstalovany, tak ho reku preinstalujem a ajhla, problem. Tak som
preinstaloval vsetky zavislosti a glib konci stale s chybou....

> Chapu, ze tahle informate ti tak uplne nepomuze, na druhou stranu - v
> zavislosti na tom, ceho chces dosahnout do mozna reseni tveho problemu
> byt muze.
Tak, tak. Potrebujem prist na koren problemu a zatial sa mi to nedari.

> Prinejmensim jsem v pripade zajmu schopen dodat hotove package.
Pokial sa s tym nepohnem, ozvem sa, samozrejme, sukromne, nie cez konferu ;)

Zatial vdaka
LuMaX