procesy s rozpadleho terminalovaho spojeni

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Feb 10 14:04:12 CET 2011

On Thu, 10 Feb 2011, Dan Lukes wrote:

> Hm, pravda - za popsane situace to fakt chodit nebude.

	jak jsem psal ve druhym mailu, po crashi klienta to asi fungovat
opravdu bude.

	terminaly a jak se k nim ruzny systemy stavi se kdysi dlouho
diskutovalo tady a lidi hodne nevedeli; pokud te to zajima, hledej maily s
"so-called-hang-on-exit" na tyhle strance:

http://lists.mindrot.org/pipermail/openssh-unix-dev/2002-August/thread.html#14917

	shrnuti a analyza problemu je tady:

http://lists.mindrot.org/pipermail/openssh-unix-dev/2002-August/015001.html

	terminaly a jak to funguje v ruznych systemech je nejlip popsany ve
Vahaliovi.

	p.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>