procesy s rozpadleho terminalovaho spojeni

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 10 13:38:55 CET 2011

On 02/10/11 13:26, Jan Pechanec:

> 	ahoj, ja si myslim, ze to nebude fungovat. Ty procesy sice na BSD i
> po preruseni TCP spojeni zustanou na strane serveru bezet (defaultne ne na
> Linuxu, Solarisu), ale tim, ze TCP spojeni bylo preruseny, SSH server pred
> ukoncenim zavre svoji stranu pseudo terminalu

Hm, tos me asi nachytal. Je pravda, ze ja "watch" pouzivam v trochu jine
situaci - kdyz od toho pocitace kde jsem to spustil odejdu (treba z
prace) a chci to dokoncit odjinud (treba z domova).

Takhle to funguje, ale to je opravdu trochu jiny pripad.

Mimochodem, i tak u "bezneho" portupgrade volim spis variantu "sestrelit
a pustit znovu" - k 'watch' sahnu jen pokud jsem spoustel portupgrade -af

> misto puvodniho "p0" ma ve vypisu procesu "p0-" a pres watch se uz na /dev/ttyp0 nepripojim.

Hm, pravda - za popsane situace to fakt chodit nebude.

Mea culpa.