procesy s rozpadleho terminalovaho spojeni

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Feb 10 13:33:37 CET 2011

On Thu, 10 Feb 2011, Jan Pechanec wrote:

>	ted jsem to zkusil. Po exitu SSH spojeni mi "sleep 999 &" na strane
>serveru bezi dal, coz je OK, ale misto puvodniho "p0" ma ve vypisu procesu
>"p0-" a pres watch se uz na /dev/ttyp0 nepripojim.
>
>	tys to nekdy za podobne situace zkousel a fungovalo to? Docela by me
>zajimalo, jaka pak byla presna situace.

	hmm, a ted si myslim, ze by to melo fungovat - po havarii
klientskyho stroje do rozumnyho casu, protoze strana serveru se nedozvi, ze
TCP spojeni je mrtvy, tim padem SSH server jeste zije, a tim i ten terminal.

	pri rebootu klienta bych si tipnul, ze to fungovat nebude.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz