procesy s rozpadleho terminalovaho spojeni

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Feb 10 13:26:09 CET 2011

On Thu, 10 Feb 2011, Dan Lukes wrote:

> On 02/10/11 12:59, makovicka:

> Mas-li rootovska rpava (a to asi mas) tak program 'watch' ti dovoli pripojit se
> do session jineho terminalu - takze se pripojis do toho, ktery tam zustal
> "viset". Akorat - neznamena to, ze ti ukaze aktualni obrazovku, ukazuje jen
> veci, ktere se vypisuji pote co se pripojis.

	ahoj, ja si myslim, ze to nebude fungovat. Ty procesy sice na BSD i
po preruseni TCP spojeni zustanou na strane serveru bezet (defaultne ne na
Linuxu, Solarisu), ale tim, ze TCP spojeni bylo preruseny, SSH server pred
ukoncenim zavre svoji stranu pseudo terminalu, cimz system zavola revoke()
na ty slave strane. Veskery pokusy o cteni z toho terminalu pak zacnou
vracet chybu.

	ted jsem to zkusil. Po exitu SSH spojeni mi "sleep 999 &" na strane
serveru bezi dal, coz je OK, ale misto puvodniho "p0" ma ve vypisu procesu
"p0-" a pres watch se uz na /dev/ttyp0 nepripojim.

	tys to nekdy za podobne situace zkousel a fungovalo to? Docela by me
zajimalo, jaka pak byla presna situace.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>