procesy s rozpadleho terminalovaho spojeni

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 10 13:09:20 CET 2011

On 02/10/11 12:59, makovicka:
> pomoci terminal emulatoru putty jsem byl pripojenej k serveru na kterym
> jsem pustil portupgrade
> spojeni se mi prerusilo po restartu windows
>
> da se nejak na takovato prerusena spojeni navazat, nebo pokracovat s
> procesech ktere byli v tomto terminalu spustene?

Mas-li rootovska rpava (a to asi mas) tak program 'watch' ti dovoli
pripojit se do session jineho terminalu - takze se pripojis do toho,
ktery tam zustal "viset". Akorat - neznamena to, ze ti ukaze aktualni
obrazovku, ukazuje jen veci, ktere se vypisuji pote co se pripojis.

Lze ale predpokladat, ze proces ceka na odpoved "y" ...

Alternativne lze take portupgrade proste zastrelit a spustit znovu - co
bylo uz aktualizovaen se znovu aktualizovat nebude a co zaktualizovane
jeste neni, to stejne zaktualizovat chces ...