Instalace FBSD na Alix Alix.1C Geode LX 800

David Pasek david.pasek at gmail.com
Sun Jan 9 10:51:30 CET 2011

Ahoj,

2011/1/8 Nádhera Roman <roman at nadhera.name>:
> Dobrý den,
> nějak vůbec se mi nedaří dostat FBSD na tento systém:
> http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Alix.1C_board_with_AMD_Geode_LX_800_%28PC_Engines%29.jpg
> Mám k tomu připojený 2.5" HDD a pokouším se nainstalovat systém. Instalačka
> systému je na CD, mechanika je externí připojená přes USB. Chcípne to v
> okamžiku, kdy se sysinstall snaží vytvořit souborový systém. Pokud
> nainstaluji na ten HDD strčený do jiného počítače a pak hp přendám do toho
> Alixu, tak tam se systém nabůtuje, ale začne psát chyby, jakmile sám šáhne
> [...]

Ahoj, tendle board (a spousta dalsich ALIXu a SOEKRISu) mam na stole
... FBSD 8.1 na flashce na tomto boardu mam rozchozene. Z externiho
DVD, ani z USB mi to primo nainstalovat nejde. Vzdy si pripravim image
jinde a dd-ckem prenesu na compact flash, USB, nebo disk.

Je dobre mit kernel prekompilovany z optiony pro tyto platformy
CPU_ELAN, CPU_GEODE, apod., ale na tomto boardu mi najede i generic
kernel 8.1 s par warningy.

Ted nestiham, takze vic a presnejsi info dam pripadne vecer nebo spis
v noci ;-)

David.
--
David Pasek