Instalace FBSD na Alix Alix.1C Geode LX 800

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Jan 9 04:13:20 CET 2011

Ahoj,

> nějak vůbec se mi nedaří dostat FBSD na tento systém:
> http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Alix.1C_board_with_AMD_Geode_LX_800
> _%28PC_Engines%29.jpg
> Mám k tomu připojený 2.5" HDD a pokouším se nainstalovat systém.
> Instalačka systému je na CD, mechanika je externí připojená přes USB.
> Chcípne to v okamžiku, kdy se sysinstall snaží vytvořit souborový
> systém. Pokud nainstaluji na ten HDD strčený do jiného počítače a pak

měl jsem podobné problémy na D3D, celkem jsem si s tím vyhrál. Update BIOSu
+ vypnout USB2, což na stránkách výrobce je zmíněné. Možná jsem ještě
povypínal co šlo, a i tak jsem byl nakonec rád, že jsem systém na CF dostal
v jiném PC přes čtečku. Měl jsem to jen půjčené, ale tyhle komplikace mě od
koupě definitivně odradily.

Milan