Porty: minianketa :)

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Fri Nov 26 22:00:49 CET 2010

On 26.11.2010, at 21:40, Miroslav Lachman wrote:
> Staci prijit na to, jakym prikazem si udelat nejaky "seznam", ktery se pak vklada do complete

Super! Dik moc. Vedel jsem, ze tohle bash umi - a u csh me to ani nejak nenapadlo zjistovat, proste jsem si - nevim proc - usmyslel,
ze to neumi :)

> Nicmene jak psal Dan, v tehle oblasti musim holt v hlave udrzovat znalosti dvou ruznych prostredi, ale nijak me to (zatim) nevadi.

Mne taky ne, protoze znam (tak trochu :) "programatorske konstrukce" z sh a interaktivni pouzivani csh... Ty opacny veci jsem v obou
pripadech zamerne vypudil z hlavy, aby neprekazely :)

M.P.