Porty: minianketa :)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 26 20:26:19 CET 2010

On 11/26/10 19:27, Miroslav Lachman:
> Scripty mam samozrejme v sh a jsem schopen pracovat i v sh

> Takze k tomu "bolestivemu" prechodu na (t)csh

Velmi strucne receno - musis udrzovat aktivni znalost dvou ruznych
shellu s odlisnou syntaxi, protoze je stridave pouzivas oba. O tom jsem
mluvil.

Tak na to, priznavam, ja uz proste nemam volne zdroje. Ale protoze
neexistuje system, kde by sh-like shell neexistoval a bylo tam jen
(t)csh, tak vlastne o nic tak duleziteho neprichazim ...

A ze je (t)csh defaultni rootovsky shell u FreBSD ? Vzhledem k tomu, ze
heslo uctu "root" neznam dokonce ani na svem pocitaci doma, tak me zas
az tak moc nezajima jaky je u nej shell ;-)