FreeBSD 7.3 - buildworld fail - mojkernel

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 23 17:40:53 CET 2010

On 11/23/10 13:59, Miroslav Lachman:
> Ale zadne oficialni informace k tomu nemam.

Oficialni anouncement o EOL podpory sestky v portech byl soucasti
anouncmentu oznamujiciho EOL verze 6.4. Dostal jsem to uz nekdy v zari.

Ve stromu portu uz existuje zvlastni tag, ktery oznacuje "zmrznutou"
verzi portu, ktera ma jeste pro 6.x fungovat. Tento branch uz se ale
nebude nijak aktualizovat.

> Ono to tak zvracene neni, jde ciste o lidske sily - vyvojaru je malo

To mi povidej. Nasel ve stormu zdrojaku adresar, ktery se nikdy
nepreklada (a ani prelozit nejde, i kdyz se o to pokusis primo v nem).
Je to neco "zapomenuteho". Tak jsem vyrobil prislusne PR.

Zrovna vcera mi psali, ze uz se mym hlasenim nekdo zabyval a ano, je to
opravdu neco zapomenuteho a odstrani to.

Pointa ? To hlaseni jsem posilal v roce 2005 ...

A to byla trivialita. Reseni hlaseni zabyvajicich se slozitejsimi vecmi
trvaji casto dele ...