Ak je DNS master IPv4 slave aj IPv6

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Oct 6 16:42:01 CEST 2010

On 10/06/2010 04:19 PM, Dan Lukes wrote:
> Shrnuji - nepopiram, ze tvoje reseni je funkcni reseni neznameho
> problemu se znamymi symptomy. Jen rikam, ze ten problem ma i patrne i
> snazsi reseni, ale, zejmena, ze je treba odhalit co je doopravdy ten
> reseny problem.

Jozef ma problem, odkedy ns1.wilbury.sk, ktore sluzi ako slave DNS pre
jeho domeny, zacalo pouzivat aj IPv6. Toto moje DNS je pouzivane pre
desiatky az stovky domen, kde sa (zatial) nikto iny nestazoval (a keby
nieco nefungovalo, staznost by prisla rychlo.) Tak teraz neviem, ci je
tento problem rieseny spravne.

Navyse, na stroji so skonfignutym IPv6 Link Local, ale zaroven bez IPv6
konektivity (cize, bez IPv6 default gw a verejnej IP adresy), mi to vzdy
prejde korektne, nech robim, co robim.

root@[real /root] # host -C dra.sk
Nameserver ns1.wilbury.sk:
        dra.sk has SOA record ns.dra.sk. nsadmin.dra.sk. 2010051701
21600 3600 604800 3600
Nameserver ns.informacie.sk:
        dra.sk has SOA record ns.dra.sk. nsadmin.dra.sk. 2010051701
21600 3600 604800 3600
Nameserver ns.stuba.sk:
        dra.sk has SOA record ns.dra.sk. nsadmin.dra.sk. 2010051701
21600 3600 604800 3600
Nameserver ns.dra.sk:
        dra.sk has SOA record ns.dra.sk. nsadmin.dra.sk. 2010051701
21600 3600 604800 3600
root@[real /root] # host -C informacie.sk
Nameserver ns.dra.sk:
        informacie.sk has SOA record ns.dra.sk. nsadmin.dra.sk.
2010060701 7200 3600 604800 3600
Nameserver ns1.wilbury.sk:
[...]

Nikdy doteraz som takyto problem nespozoroval, preto som sa dlhe roky
domnieval, ze vsetko funguje spravne, a asi aj naozaj funguje.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail