Ak je DNS master IPv4 slave aj IPv6

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 6 16:19:07 CEST 2010

On 6.10.2010 15:48, Jozef Drahovsky:
> Jediny rozdiel medzi strojmi je pregenerovanie kernela, tak, ze tam nie
> je IPv6. Mozno sa tym zmenilo i daco ine, ale netusim co.

Ja neporovnavam tvoje dva stroje. Je nepochybne, ze se ti podarilo najit
jedno mozne reseni problemu.

Ja porovnavam chovani tveho a meho klienta, kdy oba maji IPv6 v kernelu,
oba maji IPv6 adresu na lo0, ale ten muj tebou popsane problemy nema -
to znamena, ze problem ma i jine reseni nez "prekladat kernel bez IPv6".

A protoze ja tento problem nijak specialne neresil a veci okolo tohohle
mam v podstate "default" nutne se nabizi vysvetleni, ze duvod, proc ty
problem mas je blize neurcena chyba v konfiguraci sitove casti systremu.

A krome reseni "prelozit bez IPv6" by resenim melo byt i "odstranit tu
chybu".

Nejsem ti ale schopen dodat zadny napad v cem by ta chyba mohla byt - me
se tvuj problem za stejnych (alespon z udaju, ktere vime) vychozich
podminek proste nevyskytuje ...

Shrnuji - nepopiram, ze tvoje reseni je funkcni reseni neznameho
problemu se znamymi symptomy. Jen rikam, ze ten problem ma i patrne i
snazsi reseni, ale, zejmena, ze je treba odhalit co je doopravdy ten
reseny problem.