Ak je DNS master IPv4 slave aj IPv6

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Wed Oct 6 15:48:09 CEST 2010

  Dňa 06.10.2010 15:20, Dan Lukes wrote / napísal(a):
> On 6.10.2010 14:54, Jozef Drahovsky:

> Ta analyza je bud' neuplna nebo nespravna. Rekl bych, ze mam stejnou situaci a
> problem tebou popsany se neprojevuje. Z toho soudim, ze ti v analyze neco
> uniklo. Je tak mozne, ze existuje jeste nejake dalsi reseni (ktere jsem mj.
> pouzil ja, a to zcela nevedomky, aniz bych mel potrebu problem jakkoli
> specialne resit).

Takto vyzera tvoja domena zo stroja kde je IPv6 na Lo a stroj nema IPv6 konketivitu
lo0: flags=8049<UP,LOOPBACK,RUNNING,MULTICAST> mtu 16384
inet6 fe80::1%lo0 prefixlen 64 scopeid 0x3
inet6 ::1 prefixlen 128
inet 127.0.0.1 netmask 0xff000000

 > host -C kolej.mff.cuni.cz
Nameserver ns.ms.mff.cuni.cz:
kolej.mff.cuni.cz has SOA record ns.kolej.mff.cuni.cz. netadm.kolej.mff.cuni.cz.
2005360975 7200 3600 1209600 86400
Nameserver sns.ms.mff.cuni.cz:
kolej.mff.cuni.cz has SOA record ns.kolej.mff.cuni.cz. netadm.kolej.mff.cuni.cz.
2005360975 7200 3600 1209600 86400
;; connection timed out; no servers could be reached

Takto vyzera tvoja domena zo stroja kde nie je IPv6 na Lo
lo0: flags=8049<UP,LOOPBACK,RUNNING,MULTICAST> metric 0 mtu 16384
options=3<RXCSUM,TXCSUM>
inet 127.0.0.1 netmask 0xff000000
 > host -C kolej.mff.cuni.cz
Nameserver sns.ms.mff.cuni.cz:
kolej.mff.cuni.cz has SOA record ns.kolej.mff.cuni.cz. netadm.kolej.mff.cuni.cz.
2005360976 7200 3600 1209600 86400
Nameserver ns.ms.mff.cuni.cz:
kolej.mff.cuni.cz has SOA record ns.kolej.mff.cuni.cz. netadm.kolej.mff.cuni.cz.
2005360976 7200 3600 1209600 86400
Nameserver ns.kolej.mff.cuni.cz:
kolej.mff.cuni.cz has SOA record ns.kolej.mff.cuni.cz. netadm.kolej.mff.cuni.cz.
2005360976 7200 3600 1209600 86400

Jediny rozdiel medzi strojmi je pregenerovanie kernela, tak, ze tam nie je IPv6.
Mozno sa tym zmenilo i daco ine, ale netusim co.

Jozef Drahovsky