mdconfig -l nevypisuje zarizeni

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Sep 27 10:07:40 CEST 2010

On 26.9.2010, at 13:05, Dan Lukes wrote:

> Ano, to je skutecne pravda. Mluvit cesky ve spolecnosti, kde vsichni dobre rozumi anglictine, kdezto cestina je pro ne cizi a umi ji jen tak, ze lze ocekavat vznik nedorozumeni, je priblizne stejna pitomost.

Treba by Kaminar mohl zkusit tu chybu nahlasit v cestine :)

> To zhruba stejny nesmysl, jako kdyby nekdo prohlasil stejne razantne opak - ze uzivatele se musi prizpusobovat operacnimu systemu. V realnem svete je neekonomicke jak jedno tak druhe. Coz plati pro vetsinu extremnich nazoru obecne. Teto flame se ucastnit nebudu.

Ja sam nepouzivam diakritiku ani mezery v nazvech souboru samozrejme vubec, ale prijde mi, ze tam
problem trochu je - podle me by OS proste nektere veci umet mel a jine klidne at neumi, ale imho by mela byt jasna
hranice. Jestlize OS/FS diakritiku v nazvech umoznuje, tak by se imho nemel chovat takhle nepredvidatelne...

Ale darovanemu koni na zuby...

M.