mdconfig -l nevypisuje zarizeni

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 27 10:52:02 CEST 2010

On 09/27/10 10:07, Miroslav Prýmek:

> Treba by Kaminar mohl zkusit tu chybu nahlasit v cestine :)

No, byl jsem v reakci ponekud ostrejsi nez mivam ve zvyku, ale az tak
daleko jsem to nemyslel.

> Ja sam nepouzivam diakritiku ani mezery v nazvech souboru samozrejme vubec, ale prijde mi, ze tam
> problem trochu je

Rozhodne tam je. Je tam problem. Soucasne ale nelze ocekavat, ze
anglofonni cast komunity bude nejak intenzivne trapit problem s
cestinou. Proto jsem psal, ze (IMHO) jedinna ucinna cesta k reseni je
problem zanalyzovat a poslat primo patch, ktery to opravuje. A dokonce
ani tento zpusob pravdepodobne nepovede k rychlemu reseni.

No a do te doby bude treba pozadat uzivateel aby diakritiku v nazvech
souboru (dokonce ne vsech - jen v nazvech image-souboru, ktere se budou
pripojovat pomoci mdconfig) nepouzivali.

Ja sice netrpim prehnanym ocekavanim co se schopnosti uzivatelu tyce,
ale nedelejme z nich zase uplne kreteny - je to velmi trivialni
pozadavek ...