bge0: watchdog timeout

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 8 09:55:15 CEST 2010

On 8.9.2010 8:59, Radek Krejča:
> Tak ono, kdybych to udelal tak, jak se ma, tj. podival se na podporovane operacni systemy pro danou platformu a pak jeste obracene, asi bych tu ted nenarikal.

No, kdybys striktne postupoval takhle, tak toho moc nekoupis. To co je
uvedeno na "compatibility listu" u FreeBSD se dost casto uz nevyrabi ...

> HP osazovalo prolianty sveho casu 2 cipy - intel a broadcom a kdyz jsem se ptal nekolika prodejcu, zda si mohu vybrat, dostal jsem vzdy negativni odpoved.

Spatne vybrany prodejce. Musis najit takoveho, ktery (kdyz uz se neni
schopen podivat sam) ukaze konkretni kus - a ty se pak teprve rozhodnes,
jestli koupis nebo ne. Pripadne se dohodnete na "zkusebni dobe" - par
dnu, kdyz dany kus nebude v poradku, vratis, on vrati penize (u
"dalkovych elektronickych nakupu" to mas automaticky).

Ano, prodejci ochotni k nadstandardnim sluzbam casto mivaji vyssi ceny -
to uz tak u specialnich sluzeb byva. Pak se musis rozhodnout, jestli se
ti to vyplati, usetrene prostredky za nakup u lacineho prodejce vrazis
do nakupu externi karty a na interni zapomenes.

To uz se ale dostavame off-topic ...