bge0: watchdog timeout

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Sep 8 00:13:28 CEST 2010

Radek Krejča wrote:
> Ahoj,

No v tomhle pripade bych doporucil se podivat, jestli ty karty sdili
preruseni, nebo ne (/var/run/dmesg.boot), pripadne tu pridanou kartu na
cas odebrat, pak pripadne prehodit do jineho slotu.

> To si uplne nemyslim, pred casem jsem koupil 3 ProLianty, do kterych, netusim proc, dava HP zasadne Broadcomy. Co se me tyce, mam s nimi jen ty nejhorsi zkusenosti, a to jak na "PC", tak prave v techto serverech. Uvedena hlaska v subjectu byla na dennim poradku pri zvysene zatezi celkem bezne...

Se sitovkama je to jak s diskama, nekdo chvali Seagate a s WD ma
problemy, nekdo chvali WD a problemy ma s Hitachi, nekdo ABC vs. XYZ...

Obecne Broadcomy nejsou nijak extra vychvalovane, ale urcite stoji na
opacne strane spektra, nez Realtek :) A proc je davaji temer vsichni
jako onboard... no jsou levnejsi nez Intel. Osobne mam Broadcomy ruznych
verzi temer ve vsech serverech, at uz je to IBM, HP, Sun, nebo Dell a
vsude slapou a to i kdyz se pres ne v nekterych pripadech toci treba i
1TB dat za den (vytizene download servery). Vlastne jen jediny server ma
sitovku od Intelu a to je SuperMicro (driver igb). No a watchdog timeout
nemam na zadnem stroji a nevytizenosti to urcite neni :)

Mirek