bge0: watchdog timeout

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Sep 7 22:15:46 CEST 2010

On 7.9.2010, at 21:35, Radek Krejča wrote:

> V zapalu boje jsem zapomnel dodat, ze prave pouzivam ty onboard broadcomy pro velmi male datove toky (radove megabity, zadne zverstvo, ktere posila miliony malych paketu) a uvedena hlaska zmizela a server funguje bez problemu.

Je v planu ji pouzit na free WiFi hotspot segment, tam by snad obcasny vypadek nemel vadit, pokud to nebude moc casto.
Pokud se ukaze, ze malo paketu = malo vypadku, tak to asi pujde pouzit. Spis me stve, ze to doted nedelalo vubec
a najednou jo. Zavady tohodle typu nemam rad, zvlast kdyz nemam moznost/schopnost hledat pricinu :)

> Tak tady je prave ta otazka, v jakych datovych tocich a poctech paketu se pohybujes. Nicmene pokud by ses pohyboval tam, kde by ti "obycejna" intelka nestacila, troufam si tvrdit, ze budes limitovan i dalsimi vecmi, jako je vykon serveru, i samotne samby, apod.

To ja takhle neumim rict. Samba se obecne chova na muj vkus docela zvlastne, na Windowsech tuplem a s cestovnimi profily
triplem :)

V podstate jde o to, ze kdyz se uzivatel prihlasuje, tak sit bezi narazove "naplno" a pak zase dlouho nic, pricemz
cilem je, aby to "narazove" bylo co nejrychlejsi. Zatim to neni uplne aktualni, protoze tenhle zakaznik ma na desktopech
skoro vsude 100Mb sitovky. Az se ale rozmuze na gigabitovy, tak by bylo zahodno, aby to server stihal nejak rozumne.

Podobny je to s tim, ze zakaznik pouziva jakysi soft, ktery se spousti primo ze samba sharu a bohuzel timhle "dosovym"
zpusobem resi i databazi: ma ji v souboru hned vedle te binarky. (fuj!) Takze spusteni tohodle programu = natazeni
cele binarky ze sharu, podobne asi i vetsi databazovy operace apod.

Ale jestli ten rozdil mezi "vic akcelerovanou" a "min akcelerovanou" sitovkou je v radu treba jednotek procent
(coz si tak nejak predstavuju), tak to imho vubec nema smysl resit. Jestli neco trva minutu nebo 58 sekund nikoho nevytrhne.

M.