bge0: watchdog timeout

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Sep 7 21:35:18 CEST 2010

Ahoj,

> Takze se omlouvam za moznou mystifikaci - mohlo to byt pridanim sitovky
> a ne upgradem na 8.1,
> tyhle veci probehly zaraz, takze nemuzu rict, ktera z nich je na vine.
> Vubec jsem si neuvedomil,
> ze by to mohlo byt i pridanim nove karty...

To si uplne nemyslim, pred casem jsem koupil 3 ProLianty, do kterych, netusim proc, dava HP zasadne Broadcomy. Co se me tyce, mam s nimi jen ty nejhorsi zkusenosti, a to jak na "PC", tak prave v techto serverech. Uvedena hlaska v subjectu byla na dennim poradku pri zvysene zatezi celkem bezne (myslim tim zatez na siti), takze jsem to resil presne tak, jak jsi popsal - pridal jsem takhle o vikendu Intela, co se mi valel v supliku z nejakeho PC a bylo vyreseno a k naproste spokojenosti. Funguje vse, je to sitovka za par korun a beha to i celkem slusne. Co se tyce propustnosti, tak ma pri souvislem toku dat vyssi, nez ten Broadcom (ovsem nejsem schopen rici, zda je to tim, ze ten porad padal, nebo tim, ze to jede opravdu lepe, opravdu odhad je, ze intel proste beha a hotovo - nekamenujte me, ze to nepodkladam zadnym vypisem, je to proste moje zkusenost).

V zapalu boje jsem zapomnel dodat, ze prave pouzivam ty onboard broadcomy pro velmi male datove toky (radove megabity, zadne zverstvo, ktere posila miliony malych paketu) a uvedena hlaska zmizela a server funguje bez problemu.

> 1. jestlize karta neobsahuje "akceleraci", dela CPU to, co by jinak
> delala sama karta, stejne rychle a se stejnou latenci?

Tak tady je prave ta otazka, v jakych datovych tocich a poctech paketu se pohybujes. Nicmene pokud by ses pohyboval tam, kde by ti "obycejna" intelka nestacila, troufam si tvrdit, ze budes limitovan i dalsimi vecmi, jako je vykon serveru, i samotne samby, apod.

> 2. pokud ne, jak vyznamny ten rozdil byva? (dle zkusenosti) Stoji to za
> 1400Kc navic?

Z mych zkusenosti ne, pokud opravdu nepotrebujes neco, co levna karta neumi. Treba ma nekdo jiny nazor, ja mam s "jakoukoliv" intel kartou jen pozitivni zkusenosti. Nicmene pokud mas server za 500 K a chces mit klid, tak te uz rozdil 1000,- CZK nevytrhne :-)

Radek